Direktlänk till inlägg 5 november 2012

kärleken

Av Amelia o Mira bieber - 5 november 2012 18:55

Hej har nyss pratat med simon men jag kan säga hur det gick till för början när jag fick hjärtat av Robin

Jag har varit ihop med simon i en månad men förre det så var jag ihop med Robin i 3 år .

Men en dag började simon i vår klass jag började rona och allt men en dag pussas jag och Simon och kramades då såg Robin det då gjorde han slut. Men dess har jag varit ihop med Simon . Men idag sa jag förlåt till Robin för jag ville inte att han skulle vara sur på mig då gav han mig en kram  då såg simon det han sprang hem det var efter skolan alltså . Och Robin  gav mig ett hjärta ska vissa Jag prata med Simon nyss han sa att det var okej men om det händer en gång till så är det slut mellan mig och Simon , Men jag tror inte att jag är kär i Simon längre jag tror att jag är kär i Robin jag rona när jag ser han men jag kanske kramar robin jag kan inte låta bli han är så söt han fråga chans på mig idag men jag sa att jag skulle säga det imorgon jag tror att jag ska göra slut med Simon och bli ihop med Robin Kram Mira   :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelia o Mira bieber - 25 december 2012 22:24


Hej ! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid ! :( men det blir bättre uppdatering i veckan ! på torsdag ska jag och Mira till stan !  men nu ska jag krypa under täcket och kolla på film vi hörrs !   en bild på mig ! :) ...

Av Amelia o Mira bieber - 14 december 2012 14:33


förlåt för att vi inte har bloggat men vi har inte haft tid ! men jaja !   jag har färgt håret / amelia ...

Av Amelia o Mira bieber - 9 november 2012 17:33


Hej alla:D idag ska vi slappa mest :D    kram Mira o Amelia ...

Hej

Av Amelia o Mira bieber - 8 november 2012 16:51


Hej det är mycket med skolan nu förr tiden . vi hinner ej blogga så mycket men vi kan blogga på helgen :D kram mira   ...

Av Amelia o Mira bieber - 7 november 2012 19:24

Hej vi kan ej blogga idag med imorgon

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards